ISO 10002 Nedir?
ISO 10002 bir kuruluş içindeki ürünlere ilişkin şikayetlerin ele alınması sürecinde planlama, tasarım, işletme, bakım ve iyileştirme başlıklarında rehberlik sağlar. Şikayetlerin ele alınması sürecinin kullanımı ile müşteri beklentilerinin karşılanması ve uluslararası bir kalite standardına uygun hedeflenmektedir.
Hemen teklif almak için Teklif Formunu doldurarak bize ulaştırın.
ISO 18295 Nedir?
ISO 18295 Çağrı Merkezleri için hizmet sunumu şartlarını açıklayan bir uluslararası standardıdır. Daha önce 5 Ekim 2009 tarihinde CEN (Avrupa Standardizasyon Komitesi) tarafından onaylanmış olan standart ile yüksek kalitede iletişim merkezi hizmeti sunmak isteyen kuruşların takip etmesi beklenen anahtar performans değerlerini ortaya koymaktadır. Günümüzde ISO standartları arasında ISO 18295 olarak konumlandırılmıştır.
Hemen teklif almak için Teklif Formunu doldurarak bize ulaştırın.